luni, 12 ianuarie 2009

Maxima zilei: Hi5 strica pozele.


Navingand pe hi5 zilele acestea, am observat ca sub unele poze ale unor persoane, in loc de 'description' apareau afirmatii de genul: 'hi5 strica pozele'; 'hi5 mi-a pocit poza'; 'hahah ti-am zis ca hi5 strica pozele' etc. (evident ca si acesta este tot un descrption'). In primul rand, eu nu inteleg de ce hi5 ar strica pozele. Nu cred ca este in interesul companiei hi5 de a strica pozele utilizatorilor sau de a le afecta imaginea. La urma urmei, ce rost ar avea sa strice hi5-ul pozele. Eu totusi cred ca aici e vorba de complexele celor care isi pun pozele pe hi5. Nu sunt multumiti de aspectul lor si atunci inventeaza aberatii asemanatoare celor prezentate mai sus.
Asadar, daca nu sunteti multumiti de infatisarea voastra, nu va postati pozele pe hi5, iar apoi, la description sa scrieti: 'hi5 strica pozele'. Simplu! Nu ?!

3 comentarii:

Dani Drozd spunea...

clar ! daca le strica pozele ..de ce le mai posteaza acolo ? sa treaca la facebook sau myspace ...poate alea nu le strica .dar si eu cred ca sunt doar complexe .
Dar cum ii si mottou' de la hi5 "prietenii tai, lumea ta " hi5 creeaza dependenta ,ajungi sa traiesti o viata virtuala si nu poti supravietuii fara sa pui macar o poza noua o data la 2 zile .iar daca nu ai poze bune ...scrii la descriere "hi5u' strica pozele " simplu...nu ?

Anonim spunea...

HI5 nu strica poze. Cand esti idiot si iti cumperi o camera cu 15 megapixeli, scoti poza din memory card si upload la rezolutia originala de 5000x4000 ... hi5 face o ghidusie numita resize undeva la 800x600. in acest proces ... normal ca poza sufera artefacte pierdute si detalii taiate. acum cativa ani cand mai mult de 2 mega pixeli nu existau, nimeni nu se plangea de asa ceva. so ... fuckin resize and stop crying!

Anonim spunea...

Ai dreptate, defapt poza are rezolutia prea mare,si hi5 o modifica...stricand-o mai mult sau mai putin:) bine sunt idioti care nu au cum sa iasa bine in poze si dau vina pe hi5...sfatul meu, ori renunta la poze ori la hi5...sau frumusete pe muchie de cutit=))) successss